200 Q&A's

200: My crush's name is: Ung Leonardo DeCaprio
Liksom hur kan man inte älska detta?
199: I was born in: Umeå
198: I am really: En empatisk människa även fast det inte alltid märks
197: My cellphone company is: Telia
196: My eye color is: Blågrå
195: My shoe size is:39
194: My ring size is:-
193: My height is: Ca 168 cm
192: I am allergic to: Tomat kan jag vara känslig mot när jag är lite sjuk/förkyld
191: My 1st car was: Önska den dagen var här...
190: My 1st job was: Kyrkogårds skötare
189: Last book you read: The mortal instruments
188: My bed is: För liten
187: My pet: Är en väldigt gravid/dräktig hund
 
186: My best friend: Min bästa vän
 
185: My favorite shampoo is: Kevin Murphy Angel Wash
184: Xbox or ps3: Har bara provat Xbox
183: Piggy banks are:Roliga ifall man har ett mål!
182: In my pockets: Har inga byxor på mig..
181: On my calendar: Boka in color me rad!!
180: Marriage is: Jag vet inte...
179: Spongebob can: Vara en stor del av din barndom
178: My mom: Är en väldigt beundransvärd människa
177: The last three songs I bought were? Köper inte sånger? Spotify premiun dock..
176: Last YouTube video watched:
 
175: How many cousins do you have? 10 helkusiner
174: Do you have any siblings? 2
173: Are your parents divorced? japp
172: Are you taller than your mom? Ja med 8 stolta centimeter
171: Do you play an instrument? Gitarr 
170: What did you do yesterday? Städa och såg på serier
[ I Believe In ]
169: Love at first sight: Nope
168: Luck: Ja
167: Fate: Ja
166: Yourself: Ja
165: Aliens: Nej
164: Heaven: Vet inte
163: Hell: Nej
162: God: Nej
161: Horoscopes: Nej men tycker det är jättekul att läsa dom
160: Soul mates: Nej
159: Ghosts: Nej
158: Gay Marriage: Absolut
 
157: War:  Våld är inte en metod för att lösa problem
156: Orbs: Vad?
155: Magic: Njaaa
[ This or That ]
154: Hugs or Kisses: Kramar
153: Drunk or High: Hehehe va??
152: Phone or Online: Online
151: Red heads or Black haired: Svart
150: Blondes or Brunettes: Båda
149: Hot or cold: Kyla eftersom jag tål inte värme
148: Summer or winter: Vinter
147: Autumn or Spring: Höst
146: Chocolate or vanilla: Choklad
145: Night or Day: Natt/kväll
144: Oranges or Apples: Äpplen
143: Curly or Straight hair: Rakt
142: McDonalds or Burger King: McDonalds
 
141: White Chocolate or Milk Chocolate: Mjölk choklad 
140: Mac or PC: Båda 
139: Flip flops or high heals: Flip flops
138: Ugly and rich OR sweet and poor: Ful och rik för då kan du bli vacker med pengarna..
137: Coke or Pepsi: Inget av dom
136: Hillary or Obama: Obama
135: Burried or cremated: Krimerad(oj vad denna fråga kom upp under min sommarjobbs tid)
134: Singing or Dancing: Sjunga
133: Coach or Chanel: Vet int
132: Kat McPhee or Taylor Hicks: Vem?
131: Small town or Big city: Liten stad
130: Wal-Mart or Target: Vet inte
129: Ben Stiller or Adam Sandler: Adam Sandler
128: Manicure or Pedicure: Manikyr
127: East Coast or West Coast: West
126: Your Birthday or Christmas: Jul 
125: Chocolate or Flowers: Blommor för att vara specifik kaktusar och solrosor.
124: Disney or Six Flags: Disney
Ska dit i jull!
123: Yankees or Red Sox: Ja det beror väl på vilka som är bäst..
[ Here's What I Think About ]
122: War: Otroligt dåligt sätt att försöka få någonting/åstakomma med något...
121: George Bush: Va?
120: Gay Marriage: Alla sk ha den rätten att få gifta sig med sin älskade vare sig det är man eller kvinna
119: The presidential election: Inte insatt
118: Abortion: Ett bra val för kanske unga tjejer
117: MySpace: Har inte provat
116: Reality TV: Tycker det är kul i viss mängd ,men jag är ingen person som följer docusåpor
115: Parents: Viktiga personer som ha stor betydelse för oss yngre.
114: Back stabbers: Ett ord : Jubelidioter
113: Ebay: Me like it
112: Facebook: Bra sätt att kommunicera med folk.
111: Work: Vikigt med en sysselsättning som ger dig MONEY!
110: My Neighbors: Har aldrig riktigt pratat med dom även fast jag bott här i 6 år...
109: Gas Prices: Måttliga priser
108: Designer Clothes: Bryr mig inte ...Bara dom ser bra ut!
107: College: En högre utbilding ger dig fler möjligheter!
106: Sports: Kul att ha som hobby i guess...
105: My family: Dessa människor är en otroligt viktit del av mig!
 
104: The future: Hoppas bara på det bästa
[ Last time I ]
103: Hugged someone: Igår
102: Last time you ate: 20 min sedan
101: Saw someone I haven't seen in awhile: Igår såg jag en liten flicka som jag inte träffat på ett tag
100: Cried in front of someone: I förrgår
99: Went to a movie theater: 24/7 Papertowns
98: Took a vacation: Sommarlovet
97: Swam in a pool: Någon gång i juni
96: Changed a diaper: Oj det var ett tag sedan
95: Got my nails done: Aldrig proffesionellt men hemma då och då
94: Went to a wedding: Typ för 8 år sedan
93: Broke a bone: Aldrig brytit någon men haft en spricka i näsan och i skallen.
92: Got a peircing: Har bara i öronen men någon gång i sjuan/sexan
91: Broke the law: Körde väl lite fort för någon dag sedan
90: Texted: Typ 4 dagar sedan
[ MISC ]
89: Who makes you laugh the most: Bibbi/pappa
88: Something I will really miss when I leave home is: Min syster och min mamma
87: The last movie I saw: Bridget Jones dagbok
86: The thing that I'm looking forward to the most: Höstlovet
85: The thing im not looking forward to: Läxor och prov
84: People call me: Sarkastisk 
83: The most difficult thing to do is: göra något nytt
82: I have gotten a speeding ticket: nej
81: My zodiac sign is: Gemini/tvilling
80: The first person i talked to today was: Min mamma
79: First time you had a crush: Typ tvåan
 
78: The one person who i can't hide things from: Bibbi och mamma
77: Last time someone said something you were thinking: Oj det var ett tag sedan
76: Right now I am talking to: Dig?
75: What are you going to do when you grow up: Resa och uplleva mina drömmar.
74: I have/will get a job: Hoppas på veterinär 
73: Tomorrow: Ska jag plugga lite
72: Today: Har ingen aning om vad dagen bjuder på
71: Next Summer: Så vill jag resa
70: Next Weekend: Inga planer
69: I have these pets: Hund
68: The worst sound in the world:  Små sjud som bara finns när du ska sova
67: The person that makes me cry the most is: Jag själv
66: People that make you happy: Folk som vill mitt bästa
 
65: Last time I cried: Typ i förrgår
64: My friends are: Fantastiska
63: My computer is: Min nya bae
62: My School: Vet inte än eftersom jag bara gått en vecka
61: My Car: Min moppe annars... Men den är fin
60: I lose all respect for people who: Som inte kan stå för sina actions
59: The movie I cried at was: Gråter alltid till lejonkungen och the notebook.
58: Your hair color is: Blond
57: TV shows you watch: The fosters,teen wolf,PLL,Modern Family mm...
56: Favorite web site: Tumblr och Youtube
 
55: Your dream vacation: Californien 
54: The worst pain I was ever in was: Depression
53: How do you like your steak cooked: Nej
52: My room is: Pretty pretty
51: My favorite celebrity is: Mila Kunis,Beyonce  och Britt Robertsson
50: Where would you like to be: På en varm strand med ett vackert exotiskt vatten att dyka i!
49: Do you want children: Denna fråga ändras svaret på var och varannan dag.
48: Ever been in love: Noppppe
47: Who's your best friend: Min bästa vän är min bästa vän.
46: More guy friends or girl friends: Killkompisar defenetivt
 
45: One thing that makes you feel great is: Musik och ett gott skratt
44: One person that you wish you could see right now: Vet inte
43: Do you have a 5 year plan: Japp
42: Have you made a list of things to do before you die: Typ
41: Have you pre-named your children: Nja inte riktigt
40: Last person I got mad at: Min syster
39: I would like to move to: Bara flytta hemifrån helt enkelt
38: I wish I was a professional: Sångare/dansare/doktor
[ My Favorites ]
37: Candy:Surt och choklad
36: Vehicle: Bil/tåg
35: President: Vet inte Obama kanske..
34: State visited: Inga i USA om det är frågan..
33: Cellphone provider: Iphone
32: Athlete: Dans och konditionsträning
31: Actor: Johnny Depp
30: Actress: Finns väldigt många!
29: Singer: Beyonce!!
28: Band: Panic at the disco
 
27: Clothing store: Älskar Brandy melville
26: Grocery store: Ica maxi
25: TV show: Modern Family
24: Movie: The mortal instruments
23: Website: Tumblr
22: Animal: Vanliga djur: Hund,häst och smådjur som igelkottar,hamstrar och kaniner. LIte ovanliga djur: Koalor,pandor,elefanter och pantrar.
21: Theme park: Lisseberg
20: Holiday: Jul
19: Sport to watch: Fotboll
18: Sport to play: Fotboll/Volleyboll
17: Magazine: Läser inte tidningar
16: Book: Paper towns
 
15: Day of the week: Lördag
14: Beach: Vitskärsudden
13: Concert attended:Inga..
12: Thing to cook: Pasta
11: Food: Italensk mat
10: Restaurant: Vezzo
9: Radio station: Rix fm eller NRJ
8: Yankee candle scent: Summer scoop
7: Perfume: Escada cherry in the air
6: Flower: Kaktusar
 
5: Color: Blå
4: Talk show host: Dr Phil
3: Comedian: Jim Carrey
 
2: Dog breed: Berner sennen
1: did you answer all these truthfully? Jupp!
Jag | |
#1 - - Robex Lundgren:

fint

Upp