Hejdå Alle vi ses snart!

Igår var det avskedsfest för en av mina nära vänner Alicia! Hade det jättetrevligt och det var kul att få se kompisar som jag inte sett på länge!! Imorgon flyttar hon till Kiruna vilket ja är en bit bort så det kommer bli svårt att träffas allt för ofta men som jag skrev i brevet jag gav till henne " det ger oss bara en orsak till att resa mer!" Och ja det är så vi får hålla humöret uppe och saknaden nere.

Rymdtema eftersom hon ska gå på rymdgymnasiet!




Min vän Albin flyttade också precis men som tur så flyttade han till Uppsala vilket är i närheten av vars min pappa bor! Så vi har fler möjligheter till att träffa varandra!

Aja lycka till Alicia och Albin!! 
Och nej dom är inte syskon nu när jag inser att deras namn är av slumpen lite lika varandra,hehe... 
Livet rullar | |
Upp