Hon som föll pladask

Igår var min sista jobbdag och det var så otroligt skönt att få komma hem och känna "äntligen har jag inget att anpassa mig efter!" 
Det firades med en tupplur i soffan!

Juste i torsdags hade jag en toppen dag!! Efter jobbet vare jag med Bibbi o vi ba chillade och sedan efter vi käkat så bar det av till en liten ö i närheten av där vi bor och där fikade lyssnade på party musik och hade det very very great!
Kommer mer bilder från detta sen!

Övningskörde även denna kväll och det var askul och gick galant!



Okej tillbaka till fredag..
Så ja på lördagen så skulle Albin flytta så vi for ut ett gäng på kvällen och bara umgicks lite och bada även en liten stund!
Sista bilden på ett tag.
Tha utsikt från vars jag bytte om från bikini😍 kvällen va lika bra som utsikten!


Idag jo idag så har jag träffat mina amigos Som jag inte träffat på hela sommaren... Och vad gjorde vi? Jo vi åkte gummibåt och madrass ned för älven och ja ingen trillade i tills ja vi kom i-land och ja då kom klantiga jag och pladaskade i älven!


Sen blev det att kolla på volleyboll på stan!



Grym dag!! När jag kom hem vart det mysmiddag med familia -mamma och sedan Spider-Man!! Men sen vid nioish Tiden så drog jag och några till o basta o bada! Jätte skönt och hade skit skoj!
Filip är löjligt mycket längre än mig..

Jag vet att jag ser naken ut men wtf vad gör det liksom jag har ju bikini bara imman som döljer den...


Och med det här säger jag tack o Go'natt!!








Livet rullar, favoriter | |
Upp