Ma chambre del 1

Tänkte att idag så ska jag visa mitt rum och eftersom mitt rum är uppdelat i två delar så blir det även  två inlägg!
Mina två rum består av ett sovrum och ett "här gör  jag vad jag vill rum". Idag ska ni få se sovrummet eftersom mitt andra rum inte än känns fulländat,men självklart att så fort det blir klart kommer det andra inlägget!
 
Mitt sovrum skulle jag väl säga är lite indie inspirerat och lite bohemiskt!
 
Min "sänghörna". Det som inte syns på bilden: 3 stora förvaringslådor under sängen och en ljusslinga som hänger/ligger på sänghimmeln.
 
Avlastningsbord/byrå/garderob. Syns inte på bilden: Ikea byrå och bokhyllor med krimskrams på...
"Sminkbord" och förvaring. Syns inte på bilden: Svart antik pall och en pytteliten vit byrå som jag haft sen barnsben. (Denna bild har du även sneakpeak på andra rummet!)
 
Som ni ser är mitt rum rätt så litet så bra förvaring har jag verkligen tagit nytta av och utnyttjat mitt space till 100% !!
 
 
Ja det här är hur mitt rum ser ut! Hoppas du kanske fick lite inspiration och tyckte om det!
 
 
 
 
Allmänt, Bilder | |
#1 - - Robex Lundgren:

fint

Svar: Kul att du tycker det!
Saga Pettersson

#2 - - Sofie Hallgren:

Åh vilken snygg vägg du har vid sängen! :D

Svar: Tack så mycket! /S
Saga Pettersson

#3 - - trogen läsare:

Hej jag äro en trogen läsare och jag undrar väldigt vars du har köpt grejen som hänger på väggen vid sängen. svara ASAp.:) mvh trogen läsare

Svar: Ebay är denna grej köpt min trogna läsare! Mvh din trogna bloggare
Saga Pettersson

#4 - - trogen läsare :

Vad söker man på på ebay för att få upp denna skapelse mvvh* trogen läsare


*med väldigt vänliga hälsningar

Svar: Typ Mandela tapestry tror jag😁
Saga Pettersson

#5 - - trogen läsare :

jag har hittat vad man söker på mvvh trogen läsate

#6 - - trogen läsare :

hur mycket kosta den ?

Svar: 200 kr tror jag
Saga Pettersson

Upp