Dom bästa julfilmerna du kommer se!

  1. Polarexpressen
    Denna film är min absoluta favorit julfilm. Det är en tradition i min familj att kolla på kvällen innan julafton. Filmen är helt magisk! Det handlar om en pojke på julaftonskväll som får vara med om en tur med polarexpressen! Det bjuds varm choklad och dans! Helt klart en film som alla måste se vid juletid!
  2. Grinchen Julen är stulen
    Ja denna film har väl alla hört talas om? Grinchen en stackare vars julkänsla försvunnit. Han ställer till med problem. Filmen är sjukt rolig!
  3. Ensam Hemma 1
    Ensam hemma! Jag måste erkänna att jag inte tycker om dom andra filmerna så särskilt mycket,men denna är klockren! Ja, en pojke "lämnas" ensam hemma och stöter på en hel del komplikationer! Rolig,spännande och helt unerbar!
  4. En Julsaga
    En julsaga är en klassiker och finns i alla olika versioner! Min favorit är den med Jim Carrey. Vi får följa med en snål gammal man som ja,fått en för lång kedja! Hahah du fattar om du ser filmen! Men tre andar ska vägleda han till en eventuell kortare kedja!Filmen är rolig spännande och får dig på myshumör!
  5. Arthur och julklappssrushen
     Arthur och julklappsrushen är en relativt ny film (2012 tror jag?) och den var faktist en julklapp till min yngre bror för några år sedan. Vi kollade på framsidan och sa "ja vi har ju inget bättre för oss" och vi blev tagna med storm! Den passar alla åldrar! Helt enkelt handlar filmen om en julklapps väg hem till Gwen! Rekommenderar verkligen denna till alla!
     


Allmänt, Tips | |
Upp