Pappa lucia

Inte riktigt.. Men igår ringde klockan 04:30 och då var det dags för att göra sig i ordning för luciafirande på skolan! Hade en relativt mysig morgon med frukost i sängen med ljus, men klockan fem på morgonen så skulle jag nog hellre sova. 

Aja dagen var lång,eller jag slutade tolv men det var nog lång tid för att vara dödstrött! Gått tre luciatåg och varit på skolan sen sju.

 Men när jag väl kom hem sov jag i två timmar,packade väskan till pappa och sen bar det av till flyget.

Hemma hos pappa såg vi filmer från när vi var så och jag tror inte jag skrattat så mycket på länge! Jag inser nu att min klumpighet går way back!

Idag blev det en prommis ned på stan och käkade lunch.

Fick även denna ryggsäck av fadern min. Tyckte den var fab!



Nu sitter jag och myser på balkongen efter lite matteplugg. Snart kommer farmor,farfar och farbror Mats,då ska vi fira lilla julafton! 

Vi höres!


Livet rullar | |
Upp