Gräva min egen grav

Ush då var första jobbdagen avklarad som kyrkans trädgårdsmästare!
Vakna vid halv sex av klockan men kom inte upp ur sängen vid halv sju. Dagen har varit otroligt påfrestande på både knän och energi. Rensa ogräs i sex timmar... Funderade ett tag på att gräva min egen grav istället. Men jaja jag sak inte klaga.jag har ett jobb som ger pengar!

När jag kom hem började jag se ett avsnitt av The fosters vilket är en ny serie jag börjat kolla på! Och efter ungefär halva avsnittet kom Albin och höll mig sällskap en stund,vilket jag tyckte var trevligt men jag tror inte Albin tyckte det eftersom jag i stort sett sov. Men jaja man kan aldrig ha stora förhoppningar när man är med mig så han får skylla sig själv,hehe...

Nu så sitter jag och överväger om jag ska ta en dusch eller ja inte ta en dusch. Livet är svårt ibland.
Livet rullar | |
Upp