Gul plastbåt

Ligger vid vattnet och hör på hur barnet bredvid mig gråter över att han tappat bort sin gula plastbåt. Och jag tänker på  när ens största problem var en gul plastbåt... Sommaren var lång och du betalade inte ens för din piggelin. Du hade på dina orangea armpuffar även fast du bara fick vara på det grunda och hade full uppsikt på dig. Efter maten fick du höra - Du kan få kramp om du badar direkt efter du ätit,bara så dina föräldrar kunde få en lugn stund.
 Men jag måste säga att jag behöve inte gå tillbaka till deb tiden, för jag har det jävligt bra nu!
Härligt vita ben! 
 27 grader sedan klockan nio nu är det nära 30!!  Hoppas jag inte blir ett rött stelt bacon... Jag som aldrig får färg,eller jo röd färg...

Hoppas du också njuter av glassigt väder!
Jag, Livet rullar, favoriter | |
Upp