Q&A

1. Vad gör du just nu?
Sitter i stugan och kollar efter olika volontär arbeten för nästa sommar. 2. Har du föredrar spaghetti eller pasta ?
är inte spaggeti pasta? 3. Favorit TV-show ?
Modern Family eller Teen wolf
 Feel ya Lily

4. Vänd till en slumpmässig sida i en bok som är närmast dig . Titta på det första ordet på sidan 20. Berätta en historia baserad på det ordet .
ingefära ( ur mammas receptbok) Ja min mamma brukar ge mig ingefärs té när jag är förkyld 5. Vad gjorde du senaste nytt år ?
Var tillsammans med syster och pappa och ja åt fläskfilè 6. Har du någonsin sett anime ?
Jag har inte kollat på så mycket anime men jag läste rätt mycket när jag gick i femman. 7. Datum : Bio eller Teater ?
Bio alla gånger,har aldrig tyckt att teater varit så kul. Kanske otur?
 <- Sevärd
 

8. Favorit typ av väder ?
Alla väder,dom ger en olika saker att göra!
9. Om du kan byta namn på mest ogillade väder till något annat , vad skulle du kalla den ?
Dåligt väder
10. Favoritcitat om att respektera andra .
Du kan inte behandla andra som skit och förvänta att bli älskad tillbaka
11. Vad ska du göra inom den kommande månaden?
Jag ska bland annat sommarjobba och vara med vänner så gott det går!
12. Skulle du hellre dricka ur en riktigt liten kopp ( storleken på nageln ) eller dricka från en vanlig storlek gjord av avföring ?
En riktig kopp
13. Föredrar du mynta glass eller vaniljglass ?
Jag gillar mojito sorbet?
14. Gel pennor eller kulspetspennor ?
Gel! 15. Vad tyckte du om skolan ?
Jag tyckte att skolan var ett ställe där man har prioriterat saker fel. 16. Namn 3 viktigaste människorna i ditt liv ?
Dom vet vilka dom är redan. 17. Favorit film quote ?
 


18. Favorit klädaffär ?
Har ingen specifik.
 

19. Favorit jobb ?
Allt med att hjälpa människor och djur.
20. Har du några hobbies ?
Musik,djur och och att se på serier och film.


Bilder | |
Upp