När man inte vill helt enkelt

När man inte vill något ska man säga nej och göra det man vill istället! Så känner jag nu om min bloggning... Jag bloggar mest för att kompisar men även att jag ska kunna titta tillbaka på det senare,jag söker inte uppmärksamhet utan minnen!

Life update : Gått nu ut nian och sommarlovet har jag sprungit ihop med. Sommaren här i Umeå är väl inte den ideala sommaren men jag får vara ledig och kolla på serier tills vädret vänder.
Har även spenderat min tid mycke på longboarden (även i pyjamas hheheh) och många långa kvällar med brädspel och trevliga människor. Men nu tror jag att det blir fler ute kvällar eftersom vädret börjar bli soligare.
Midsommar bjuder iallafall på fest och det ser jag fram emot!

Vi ses när vi ses!
Simon Lusen Lussetti om du inte visste...
Allmänt, Livet rullar | |
Upp