DIY:A bort stressen

Jag stressar hela tiden och oroar mig för allt... Jag kan då tycka att vissa saker hjälper mig att må lite bättre och kanske "lugna ner" mig lite. Idag ska jag visa en otroligt enkel DIY på en "stressboll" som du både kan sitta och knåda med eller värma upp och lägga på ex. nacken. 
 
 
 Du behöver: 1 ren socka och Ca 1 1/2 - 2 dl ris (Det beror på hur mjuk du vill ha din boll). Obs! Vissa sockar ha plast i sig så se upp för detta om du vill värma upp din boll.
 
 
Fyll din socka med riset och knyt ihop!
 
Och där har du din stressboll!
 
Älskar dom här att hålla på med när jag sitter vid teven och även värma upp och lägga på nacken om jag har ont!
 
 
 
 
Tips | |
#1 - - Sara - Träning & Hälsa:

Nej men vilken smart ide! :D

Svar: Kul att du tycker det!
Saga Pettersson

Upp