Den som väntar på något gott...

Väntar aldrig för länge! Här kommer en lista på roliga saker som jag ska göra inom en snar framtid.
 
 
Snö! Okej jag kan väl hoppas på att den kommer snart! Det är så mysigt och det blir så fint ute!
Bonus är ju att man kan åka skoter och det blir en milliondels lättare att stiga upp på morgon!
 
 
 
 
 
Jul! Jag är en sjuk julmänniska och bakar varenda jul recept och köper julklappar med all glädje i livet!
Alla juldekorationer, mat, musik och filmer. Och framför allt få träffa hela släkten och bara umgås och mysa!
 
 
 
 
På tal om jul så blir min jul lite speciell detta år... För jag ska till USA!!!
Vi ska på kryssning,disneyland och två dagar i Belize och Cozumel!
 
 
 
 
 
 
 
 
Och sist men inte minst! Star Wars premiären!! Har redan köpt biljetter och ska gå med Bianca!
 
 
Bildkällor: WeHeartIt
 
 
 
Framtiden bjuder på mycket roligt för mig! Ska du göra något roligt? Kanske till och med samma?
 
 
/S
 
 
 
 
 
 
Bilder, Livet rullar, favoriter | |
Upp