Produktiv

 Denna helg har gått fort! Och jag måste säga att jag har varit ytterst duktig på att utnyttja den! 
 
Fredag: Hade myskväll med syster och hade tacos till middag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Lördag: Bakade och pysslade en massa.
 
 
Äppelpaj. Recept här
Blåbärsmuffins Recept här
 
 Myste lite med valparna. VISSA HAR ÖPPNAT ÖGONEN!!
 En lykta jag gjorde! Du gör en likadan enkelt med lite sprayfärg,tatueringar och en glasburk!
En lövgirlang med guld dip dye löv! Du gör den enkelt med lite spräyfärg,löv,modpodge,lina/tråd/rep och en limpistol.
 
Söndag: 
Började mogonen med en promenad med chilli och kameran!
 Hittade denna liggande på gården och ja försökte cykla men ko knappt på den..
 
Morgon mys med en trött valp.
 
Lite senare kom en saknad Albin på besök en stund!
När han for hem så har jag bara städat,varit ute med chilli och lite läxor.
 
Och nu sitter jag och njuter a gårdagens bak och en chailatte! 
Ska snart hoppa in duschen och sen njuta av lite läsning!
 
 
 
 
 
 
 
Hare!
 
 
Livet rullar, Tips, favoriter | |
#1 - - Isabelle:

Gott med tacos!

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Gott med taccos :D

#3 - - Linnea:

ALLTSÅ VAPLARNA sötaa!

Svar: Jag vet😍😍
Saga Pettersson

Upp